Hvis du er interesseret i at fremme i din karriere, er det bedste argument for bor hos en virksomhed i et stykke tid potentielle forfremmelsesmuligheder. Hvis du har et godt forhold med din chef, kender de sandsynligvis dine stærke sider bedre end du kunne forklare nogen under et interview eller i en 2-siders genoptage. Tricket er motivere din chef til at se dig som en person, der skal flyttes op til det næste niveau.
Bruge de ressourcer, du har
Uanset om du har networking hele tiden, bør du helt sikkert begynde at gøre det.
“elevator pitch” er ikke kun for folk på udkig efter et job uden for deres nuværende selskab – bør du også have en elevatortale udviklet om hvor du ønsker for at gå i din karriere hos din nuværende arbejdsgiver. Hvis ikke du er sikker på, hvad et elevator pitch er, besøge artikler afsnittet på vores hjemmeside og tjek den én på “udvikle et Job søgning Elevator Pitch.”
Også bruge nuværende projekter som en måde at “reklamere” dine styrker til andre i virksomheden. Ved at gøre et stort stykke arbejde på projekter og overstiger forventningerne, vil du generere nogle positiv omtale for dig selv.
Få udarbejdet
Find ud af hvem picking kandidat til at fremme og hvad færdigheder de søger til jobbet. Næste, Sørg for at du har de øverste fire eller fem færdigheder eller evne til at producere dem. Begynde at checke ud din marketing portfolio, CV, eller noget andet du kan bruge. Organisere dine materialer og sørg for, at de klart afspejler de nødvendige færdigheder. Bruge eksempler for at vise de ting, du allerede har gjort i det selskab, der har hjulpet dem lykkes (eller endog overstige) deres mål.
Kom med en strategi
Må ikke antage, din chef ved, du ønsker at fremme. Ligesom du arbejdet hårdt for at få dit nuværende job, tager det indsats for at få en forfremmelse.
* Har et møde med din chef. Bruge denne tid for at lade dem vide, hvad dine professionelle mål er og hvordan du ønsker at gå om at opnå dem. Være specifik omkring det og spørge dem, hvis du er på rette spor. Uanset om du er eller du ikke er, vil du lære, hvor du står.
* Hvis din chef ikke opdrage genstand for fremme i dette møde, bør du bringe det op, så det i det mindste er diskuteret. Du bør nævne du har en interesse i det, og hvis de ikke tilbyde at hjælpe dig med at få fremme, spørge dem, hvis du kunne anses for det.
* Netværk i virksomheden. Netværk stoppe ikke efter interviewet. Fortsætte med at holde dine kontakter og også gøre nye. Hvis kampagnen er i en anden afdeling, skal du bruge din netværksfærdigheder til din fordel. En simpel “Hej, hvor er du?” eller “hvordan var din weekend?” vil åbne kommunikationslinjer mellem dig og dem. Til gengæld vil du kunne udvikle et forhold til dem og lo og se, du har foretaget en anden kontaktperson.
Forblive positiv
Når du går ud for en forfremmelse, bør du altid holde i tankerne at du uanset hvordan kvalificerede du er, du ikke kan få det. Personen kan allerede har nogen i tankerne eller de kan være flere personer foran dig i kø til jobbet. Gøre dig selv kendt, og folk vil begynde at tænke på dig som en person, der bestræber sig på at være bedst. Denne måde, hvis du ikke får denne ene, du vil helt sikkert være i linje til den næste. Ingen indsats går ubemærket hen, så tænk på din kampagne for et tilbud som en kampagne for ekspertise!

At få fremmet i dit nuværende Job

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *